رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرکز جراحی نبوت یکی از ۲۲ مرکز مؤثر خدمات بهداشتی و درمانی بسیجیان در کشور است که امروز به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۷۶۸۴۵
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم افتتاح درمانگاه نبوت بیان کرد: امروز در ایام‌الله دهه فجر و به مناسبت ۲۲ مرکز خدمات بهداشتی و درمانی در کشور به جمع مراکز مؤثر درمانی بسیجیان اضافه می‌شود و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی برای مردم داشته است جمهوری اسلامی به‌عنوان یک نظام مردمی خدمات وسیع و گسترده‌ای را توانسته توسط فرزندان همین ملت ارائه کند و البته که منتی بر مردم نباید گذاشت.

 

رئیس بسیج مستضعفین تصریح کرد: دشمنان در حال تلاش هستند که بگویند خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی چیزی نبوده است و یا این که خدمات را زیر سؤال ببرند.

 

وی افزود: نباید وضعیت کنونی کشور را با دوران پهلوی مقایسه کرد پیشرفت‌های کشور را باید با کشورهای پیشرفته در دنیا مقایسه کرد آنگاه دید وضعیت در دنیا چگونه است از زمان پهلوی نمی‌شود سخن گفت.

 

سردار سلیمانی تشریح کرد: در زمان قبل انقلاب اطبا از کشورهای خارجی مانند پاکستان و هندوستان پزشک وارد می‌شدند که در صحت مدرک و توانایی آنان اطمینانی نبود در استان‌های کشور پیچیده‌ترین عمل‌های جراحی توسط بهترین پزشکان صورت می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: برای اولین‌بار در ایران اتفاق افتاد که با پیوند سر تکلم فرد به مشکلی بر نخورد پیوندهای متعدد قرنیه در مناطق محروم قابل‌توجه است اکنون از کشورهای خارجی برای مداوا به ایران می‌آیند.

 

رئیس بسیج مستضعفین اذعان کرد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در همه موضوعات قابل‌مقایسه است دشمنان چشم دیدن ملت ایران در مسیر منتهی به پیشرفت و ترقی را ندارند و جمهوری اسلامی مردم‌سالاری اسلامی است که شهادت را به ارمغان آورده است به همین دلیل دشمنان توطئه می‌کنند.

 

وی افزود: در توطئه‌های سال گذشته مردم زاهدان شهید تقدیم کردند آن یک توطئه صهیونیستی جوانان باید آگاه باشند که چرا دشمن به دنبال جلوگیری از پیشرفت و ترقی است.

 

سردار سلیمانی عنوان کرد: جنایاتی که در غزه صورت می‌گیرد نابودی بیمارستان‌ها، کشتار کودکان و زنان همان خط سال گذشته توطئه‌ها و فتنه‌ها در ایران است.

 

وی خاطرنشان کرد: سرزمین که مهد دفاع از ایران و مهد وحدت اسلامی همواره بوده است و ایرانی‌ترین اقوام این قوم بلوچ و سیستانی هستند که دشمنان وحدت آنان را هدف گرفته‌اند و طبق گفته محققان قبل از مهاجرت آریایی‌ها ایرانی‌ترین افراد در این خطه از کشور حضور دارند.

 

سردار سلیمانی عنوان کرد: این سرزمین باتوجه‌به پهناوری، مرزهای گسترده، تأثیرات بین‌المللی، راه داشتن به آب‌های آزاد برای ملت ایران مهم است.

 

وی ادامه داد: بسیج صلابت خود را در خدمت به مردم سیستان و بلوچستان نشان داده است و ما سرباز و خدمتگزار مردم این استان هستیم لحظه‌ای از جهاد و خدمت نمی‌ایستیم استحقاق این مردم بیشتر از آن چیزی است که ممکنه برخی افراد انجام دهند باید تلاش‌های بیشتری انجام شود. 

 

رئیس بسیج مستضعفین در پایان مطرح کرد: ۱۰۵ مرکز از ۵۰۰ شهرستان کشور از سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده است و امسال نیز ۲۲ مرکز به بهره‌برداری می‌رسد در هرکجا که نیاز است خدمات درمانی است حاضر هستیم تا نقاطی که از مرکز شهر دور هستند، مرکز درمانی فوق‌تخصصی و مجهز به همه خدمات تشخیصی ایجاد شود این اقدامات در همه شهرستان‌ها پیگیری می‌شود.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات